Jednoduchými kroky k úbytku na váze

Možná chcete zhubnout a představujete si, že budete muset jíst jen zeleninu, ovoce a chodit každý den běhat. Pokud jste na zdravou stravu a pohyb nebyli zvyklí, není divu, že to brzy vzdáte. Je důležité si uvědomit, že pokud chcete zhubnout a udržet si váhu, musíte změnit svůj životní styl. Je tedy dobré, když budete změny zařazovat pomalu a postupně, abyste vytrvali. Někdy stačí relativně malá změna a bude mít velký efekt! Co můžete například zkusit, abyste se zbavili přebytečných kilogramů?
chůze v teniskách

· Vynechejte sladké pití. Pijte jen čistou vodu nebo ovocné čaje. Limonády v sobě mají neuvěřitelné množství cukru. I taková změna může mít velký efekt! Pokud pijete více kávy, neslaďte ji! Nebo můžete zkusit například jako alternativu cukru sladit čekankou!

· Zařaďte pomalu pohyb. Pokud nechcete hned začít chodit do fitka nebo běhat, zkuste nejdříve zařadit chůzi! Nejlepší je, pokud si nastavíte dny, kdy budete chodit třeba pěšky do práce nebo školy – je-li to možné – případně vystoupíte o pár zastávek dříve z MHD.

· Nechte si jeden cheat day. Jeden den v týdnu si dopřejte něco dobrého. Neznamená to vyjíst celou lednici, ale můžete zajít s přáteli na pizzu nebo partnerem na zákusek. Pokud po zbytek týdne dodržujete životosprávu, nepřiberete. Navíc vás to bude motivovat držet se po zbytek týdne.
dívka po hubnutí

· Vynechte pečivo alespoň v polovině týdne. Časem se budete zlepšovat. Nebo nahražte polovinu pečiva zeleninou.

· Místo poloviny přílohy k obědu si dejte čerstvou zeleninu.

· Nepijte alkohol. Pro někoho to může být náročné, ale alkohol je velký nepřítel hubnutí. Je velice kalorický a tělo po něm zadržuje vodu.

· Nastavte si krátkodobé dílčí cíle a odměny. Pokud se potřebujete ještě nějak motivovat, můžete například sama sobě slíbit, že za pět kilo dole si můžete koupit nové džíny, na které tak dlouho koukáte. Za deset kilo prodloužený víkend s manželem. Podporovat vás můžou i různé profily na sociálních sítích, které se týkají hubnutí a fitness proměn.

· Přihlaste se do nějaké veřejné proměny – výzvy. Například na instagramu nebo v nějakém časopise. Bude vás to motivovat v těžších chvilkách. Stejně tak se můžete domluvit s kamarádkou a hubnout společně.

Je dost pravděpodobné, že když změníte jen pár návyků, tělo na to bude velice dobře reagovat. Začnete hubnout a budete se cítit lépe! Bude vás to motivovat se do toho pořádně opřít a začnete s dalšími změnami!

4.2
04